Cei mai mulţi au comandat online, iar 20% dintre produse au fost deja livrate. Restul ar urma să ajungă până la sfârşitul lunii, promit cei implicaţi.

Cei mai mulţi dintre comercianţi au avut vineri cele mai bune vânzări de 8 ani de când se organizează Black Friday în România.

Asociația Magazinelor Online: "Sunt jucători mici care au înregistrat dublare, triplare, o creştere semnificativă faţă de anul trecut, ei cresc într-un ritm mai accelerat. De asemenea, jucătorii mai mari au o creştere susţinută, dar cu un procent în jurul cifrelor de 25-30%."

Românii au cumpărat de peste un miliard de lei. Potrivit reprezentanţilor unuia dintre cele mari magazine online, cele mai multe produse vândute dintr-o singură categorie au fost cele pentru îngrijirea casei.

În topul celor mai populare categorii sunt şi electrocasnicele mici, urmate de produse de îngrijire personală şi cele de îmbrăcăminte şi încălţăminte. Dacă ne uităm, însă, la topul produselor, cel mai bine s-au vândut televizoarele, telefoanele şi anvelopele.

Interesul românilor pentru reduceri a început de miercurea trecută, iar vineri dimineaţa, la 06:00, s-a atins numărul maxim de căutări pe Google. Mulţi au căutat şi în următoarele zile cuvintele "Black Friday", cum unele magazine au prelungit perioada de reduceri şi în weekend.

Pe măsură comenzilor, şi livrările s-au făcut fără pauză.

La fel ca în 2017, cele mai multe comenzi raportate la mia de locuitori au venit din comune în care sunt cartiere rezidenţiale şi nu din oraşele mari. Pe primele trei locuri sunt Chiajna, Popeşti Leordeni şi Bragadiru, de lângă Bucureşti, cu oameni care au venituri peste medie. Abia pe locul zece apare primul oraş - Cluj-Napoca.

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din România, dar și din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!