In intervalul 17 noiembrie, ora 20:00 – 18 noiembrie, ora 09:00, Fashion Days a inregistrat o crestere de 165% fata de anul trecut a numarului de comenzi plasate in aplicatia mobile si o dublare a numarului de comenzi plasate in site.

Clientii care au avut instalata aplicatia pe telefoanele mobile au putut comanda de pe 17 noiembrie, incepand cu ora 20:00.

Reducerile pe Fashion Days sunt si de 90%. Oferta completa este aici.

Pana la ora 13:00, cifrele pentru Fashion Days sunt urmatoarele:

- pana la aceasta ora s-au vandut cam 40% din stocuri
- traficul pe aplicatie a ajuns la 70%
- cele mai vandute produse sunt "lenjeria intima"

Grafic pe culorile disponibile in site

Grafic Fashion Days

Ofertele disponibile in continuare sunt aici

Vanzari de 10 milioane de lei pana in ora 9

Andrei Chirila: „In primele 4 ore de la startul editiei 2016 a Black Friday am avut un numar record de vizite, de 6 ori mai mare fata de editia Black Friday din 2015, si un numar record de comenzi pe mobile, cu 165% mai multe fata de anul trecut. Produsele de lux aduse special pentru aceasta editie au fost in topul preferintelor clientilor.”

Ofertele de pe Fashion Days sunt aici

Categoriile de produse care s-au aflat in topul preferintelor clientilor au fost: imbracaminte (produse de sezon), incaltaminte, genti, ceasuri si produse pentru copii.

Brandurile preferate de catre clientii romani au fost: United Colors of Benetton, Zee Lane, Napapijri Guess, Desigual, Furla, US POLO ASSN.

Cele mai multe comenzi au venit din orasele: Bucuresti, Timisoara, Cluj, Iasi, Constanta.

Cel mai scump produs vandut pana la aceasta ora a fost o geanta Prada in valoare de 5800 Lei.

Cea mai mare comanda facuta de un client Fashion Days a fost de 8000 Lei.

Pana la aceasta ora brandurile de lux preferate sunt Prada, Valentino, Diesel Gold.

Timpul mediu petrecut pe site a fost de 10 minute.Timpul mediu petrecut in aplicatia de mobile a fost de 18 minute.