Asta chiar dacă cel mai scump produs, un Ferrari de 300 de mii de euro, nu şi-a găsit încă propietarul. De exemplu, cei care vând haine și accesorii și-au dublat câștigurile, față de anul trecut, dar s-au dat în număr record inclusiv scutece pentru bebeluși.

La categoria cumpărături neobişnuite, figurează cu brio un român care și-a comandat două tone de carne de porc de la prima oră.

Cel mai mare retailer online din țara noastră a vândut astăzi peste 1 milion de produse. Românii au cumpărat televizoare, laptop-uri, telefoane, dar și electrocasnice mici și frigidere.

Cele mai multe produse au fost expediate către Cluj, București, Iași, Miercurea Ciuc, Alba Iulia și Sibiu, iar comenzile au fost făcute din peste 100 de țări din întreaga lume.

Românii din Marea Britanie, Franța, Italia, Olanda, Belgia sau Statele Unite au fost foarte activi.

Vezi aici BLACK FRIDAY 2019. LIVE BLOG: Al treilea val de reduceri la eMAG

S-au vândut, însă, și haine și accesorii. Cel mai mare retailer online de pe acest segment a înregistrat comenzi de aproximativ 70 milioane de lei, aproape dublu față de anul trecut, iar la toate astea se adaugă și numărul cărților, al parfumurilor și al jucăriilor comandate de Black Friday.

Şi în magazinele clasice, mai ales de electrocasnice, a fost aglomeraţie.

Au fost şi de 4 ori mai mulţi clienţi față de o zi obişnuită. Oamenii au cumpărat telefoane, calculatoare, electrocasnice, dar vedetă a fost televizorul. Unii nu s-au mulţumit cu unul singur.

 

Recorduri de Black Friday 2019

 

Magazinele online au înregistrat şi câteva recorduri de când organizează reducerile de Black Friday.

250 de produse comandate în numai o secundă, imediat după anunţul reducerilor. În mare parte televizoare, telefoane, dar şi carne de porc, lingouri sau inele cu diamante. În minutul de aur s-au comandat 7.500 de produse, printre care 13 autoturisme.

Comenzile cu valoarea cea mai mare s-au făcut din Bucureşti, Ploieşti, Alba Iulia, dar şi din comună Şieu din Bistrița, unde un domn a cumpărat un televizor de 30 de mii de lei.

Alexandru Niculescu, reprezentant Emag: „E o creştere faţă de anul trecut, în primele ore de la deschiderea campaniei este o creştere de peste 25%.''

Şi angajaţii acestui magazin online lucrează non-stop în această perioadă.

Reduceri au anunţat şi magazinele de tip outlet, care deja vând produse la preţ mai mic.

Protecţia Consumatorului ne îndeamnă să fim atenţi la reduceri.

Ca să fie reale, trebuie scăzute din cel mai mic preţ pe care l-a avut produsul în ultimele 30 de zile, nu din cel mai mare.

De altfel, preţul afişat trebuie să conţină toate costurile, TVA sau alte taxe suplimentare.

Orice produs comandat online poate fi returnat în 14 zile.