Comercianții au tras linie și, unii dintre ei, anunță încasări record, cât o lună întreagă din restul anului. În total, românii au cumpărat online produse de peste 1,2 miliarde de lei, adică recordul ultimilor ani. Marile site-uri promit că până la sfârșitul lunii produsele comandate vor fi și livrate.

Cel mai bine s-au vândut şi anul acesta aparatele electronice şi electrocasnice. Site-urile de profil spun că au avut vânzări record.

Florin Filote, eMag: "Am avut peste 499 de milioane de lei vânzări într-o singură zi, cam cu aproape 10% mai mult decât evenimentul BF de anul trecut. În raport cu o lună întreagă, practic am vândut într-o zi cam cât vindem în mod normal într-o lună normală".

Florinel Chiș, Asociația comercianților on-line: "Am avut volume semnificative pe ceea ce înseamnă TV şi electronice în general, încă este creştere pe partea asta, segmentul de fashion iarăşi a avut o creştere semnificativă şi e un interes crescut al consumatorilor deorece e un numar mare de produse şi pot accesa branduri pe care nu le găsesc întotdeauna la magazinele din proximitate".

Un magazin online de îmbrăcăminte şi încălţăminte, de exemplu, a avut o creştere a vânzărilor de 50% faţă de anul trecut.

Robert Berza: "Ce am văzut interesant faţă de anii trecuți este ca românii prefera din ce în ce mai mult lucruri de calitate, produse mai scumpe, e un lucru care se vede în valoarea medie a coşului, care a ajuns la 100 de euro. Discountul mediu a fost undeva la 55-60%" .

Mulţi au profitat de reducerile de Black Friday ca să pregătească darurile de Moş Nicolae şi Moş Crăciun.

Corina Stan, reprezentant Elefant: "Cele mai comandate produse au fost parfumurile, cărţile, ceasurile şi jucăriile. Am avut peste 600.000 de comenzi în perioada asta şi faţă de 2019 am avut o creştere de 92%".

În total, au fost vândute produse în valoare de peste 1,2 miliarde de lei, în plus cu 10% faţă de anul trecut.

Dacă vorbim de plată cu cardul, numărul tranzacţiilor a fost cu 40% mai mare faţă de anul trecut. Aşadar, au fost mai mulţi românii care au avut încredere să achite online, în momentul în care au făcut comandă şi în aceasi timp, a crescut şi valoarea acestor tranzacţii, cu 23%. Aproape un sfert dintre clienţi au cumpărat însă produsele în rate, cu carduri de credit.

De Black Friday s-au vândut şi câteva tone de carne, mii de nopţi de cazare la reducere şi inclusiv maşini. Cea mai scumpă tranzacţie a fost o maşină decapotabilă în valoare de peste 110.000 de euro. Cumpărătorul a luat şi anul trecut, tot de Black Friday, o maşină la fel de scumpă, însă a vrut să rămână anonim.

 

Pe Instagram-ul Știrile ProTV găsiți imaginile momentului din lume!  

CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!

Abonați-vă gratuit la newsletter-ul Știrile Pro TV de pe WhatsApp. Primiți în fiecare zi cele mai importante știri pe telefon!